onsdag 3 mars 2010

Gud vad jag är trött!!
Jag har försökt att få K att sova i sin säng de senaste 2 nätterna för jag är så oerhört trött på att dela säng med honom.. Visst han sover oftast på en madrass nedanför min säng men han kommer alltid upp eller så känner jag en hand som vill att jag ska hålla i den..
Så i måndags bestämde jag mig för att nu får det vara nog...
Men tyvärr tyckte inte herr K det utan han bestämde sig för att han skulle skrika och bråka i 1 1/2 timme innan han somnade... Igår tog det visserligen bara 40 min men han vaknade och skrek som en tok 2 timmar senare...
Jag lyckades att få honom att somna om i sängen och gick sedan och la mig.. Men ett par timmar senare var det dags igen...
Grejen är den att han gnäller inte när han vaknar utan han vrålar. Ibland är det så pass att jag är förvånad över att grannarna inte har börjat undra....
Jag har verkligen ingen aning om hur jag ska få honom att vilja sova där.. Det har aldrig fungerat.. Jag har provat så många gånger men det har alltid slutat på samma sätt.. Jag har gjort det i någon vecka men utan resultat. Sedan har jag varit så trött att jag har gett upp bara för att få sova...
Har någon av er nåt tips på hur jag ska lyckas med det här...???


Jag skrev en hyllning tidigare idag till min favorit affär... Det är det enda stället där de aldrig har tittat snett på mig.
När K var liten så fick jag ständigt blickar och kunde hörs folk viska när jag var ute. Visst händer det fortfarande men inte lika ofta dock.. Nu är det kanske 1-3 personer när jag är i stan och inte var gång heller, men då var det betydligt fler och var gång jag var ute...
Jag var 20 år när K föddes men de tittade på mig som om jag var helt dum i huvudet och hade gjort det största misstaget i mitt liv...
Men så är det verkligen inte!!!!
K är det bästa som har hänt mig och jag skulle aldrig byta det trotts allt som har hänt...

Nu ska jag ta och packa Ks väska.. Han ska sova hos sin moster ikväll då jag och D ska på bio. Vi ska se på premiären av Alice i underlandet...

Men ni får ha det så bra så hör jag av mig senare!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar