onsdag 24 mars 2010

Jag säger bara att tandläkare ljuger!!
För ett par år sedan så sa en tandläkare till mig att hon hade dödat tanden så den skulle trilla ut av sig själv, men så blev det ju inte. I stället fick jag tandvärk i den och blev tvungen att dra ut den.. Detta var jag och gjorde idag. Inte nog med det, hon sa att bedövningen skulle sitta i ca 3 timmar efter att vi var klara. Ca 15 min senare hade den börjat släppa och jag kände att jag hade grymt ont. Och för detta vill de ha 1200kr, det är helt sanslöst!! Då jag inte har så mycket pengar idag så var jag tvungen att ta det på räkning och de var inte det minsta glada över det... Det var ju inte som att jag planerade att få tandvärk....

Så just nu lever jag på yoghurt då jag inte får äta något varmt på resten av dagen...
Bara för det så ska jag göra våfflor samt potatisgratäng...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar