måndag 8 mars 2010

Då var det starten på en ny vecka. Snart ska jag lämna K på dagis och sedan ska jag hem och äta lite frukost och fixa naglarna. Nej jag ska inte göra om dem bara fixa det som har försvunnit. Sedan ska jag kolla så allt jag ska ha är packat inför eftermiddagen... När K är hämtad ska vi nämligen bege oss upp till stan och badhuset... D frågade igår om vi ville gå på badhuset tillsammans med honom dag. Han tänkte att medan han och K leker kunde simma några längder. Ni anar inte hur skönt det ska bli.


Resten av veckan vet jag inte vad jag ska göra, men det kommer nog upp nåt. Men om nån har lust att ses så bara säg till!!!
Jo jag tror att jag vet en sak som jag kan göra. Jag ska nog baka lite kanelbullar tror jag...

Nej nu ska jag få på K lite kläder men vi hörs av i eftermiddag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar