söndag 7 mars 2010

Då var det morgon igen. Kaffet är på g och lillen äter sin macka och ser på Gustav....
Natten var förvånansvärt lugn.. Jag vaknade till och upptäckte att K hade gått in och lagt sig på sin madrass intill min säng... Jag vet inte om jag skrev det igår men han lyckades sova nästan 6 timmar i sin säng innan han vaknade och blev ledsen. Så jag tror att det är på väg åt rätt håll.. Det verkar så i alla fall så jag håller tummarna.

Igår blev det en taco-middag som hette duga. Fy vad mätt jag var. Men det var gott. Idag blir det kanske köttbullar och potatismos, men jag har inte riktigt bestämt mig ännu. Jag har ju ett par timmar på mig att göra det eller vad säger ni??

Nej nu ska jag hämta lite kaffe sedan återkommer jag med ett nytt inlägg om en sak jag har funderat på...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar