torsdag 11 mars 2010

Nu är det en ny morgon. Kaffet är på g och K äter sin macka... Idag händer det nog inte så mycket. Jag ska se om jag får tag på syster. I så fall blir det kanske en stund hemma hos henne. Annars blir det nog inte så mycket skulle jag tro...

Gårdagen avslutades på ett bra sett. Vi lekte med lera och det blev en hel del skratt.

Nu under förmiddagen ska jag ringa ellos och kolla en sak med dem... Jag har beställt en sak men när jag loggade in och kollade på beställningen så verkade det inte stämma. Det är inget farligt det är bara det att jag fyllde i att jag ville ha express leverans men det finns inte med längre...

Jag tänkte även passa på att lägga in en bild på de två små huliganerna när de spelade Wii...




Tänkte även tillägga att jag träffar gärna dig någon dag Thess.. Bara hör av dig så bestämmer vi något..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar