måndag 1 mars 2010

Idag har jag varit riktigt duktig.. Jag har tvättat och storhandlat..
Jag blev riktigt förvånad när jag var och handlade.. Normalt sett brukar det sluta på mellan 1500-2000 kr, men idag lyckades jag handla för bara 1106 kr och har handlat så gott som kompletta måltider fram till jag får pengar igen... Då ska jag tillägga att jag även köpte 11 paket blöjor och 3 dvd-filmer...

Nu kommer snart D med mat.. Det blir ute-mat idag... Så förmin del blir det en kycklingsallad...

Om ca 2 timmar ska jag se på Outsiders. Det handlar om unga mammor.. Då menar jag tonårs-mammor...

Jag var ju ingen tonåring när fick K men det var inte långt ifrån med tanke på att jag är född i december och K är född i Januari.. Plus att han var på väg att komma tidigt vid ett tillfälle men som tur är stannade han kvar..

Jag har suttit och tänkt en hel del på min tid som gravid...
Ska man se på det stor hela så hade jag inte så överdrivet mycket problem. Om man bortser från de gånger jag låg inlagd, med det var bara 3 gånger. Sista gången var på min födelsedag. Japp jag blev inlagd på kvällen på min 20-års dag....
Men det jag minns mest var ändå när jag låg inlagd här i stan och de sa att om vi inte får stopp på dina värkar så får vi skicka dig till Lund... Då fick jag medicin som skulle stoppa dem och en som skulle hjälpa Ks lungor att utvecklas ut i fall att... Men som tur var fick de stopp på värkarna och han låg kvar till 2 dagar innan han skulle komma....

Nej nu ska jag ta och fixa med grönsakerna till K... Han är tokig i majs, gurka och färsk svamp så han ska få det till sin mat hade jag tänkt..

Men ni får ha det så bra så skriver jag mer senare!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar