tisdag 2 mars 2010

Så nu har jag lagt den lilla killen för ikväll...
Just nu ligger han och skriker och gråter. Han vill inte somna själv och absolut inte i sin egen säng...
Men han har varit hemsk ikväll så jag tyckte att det var dags att sova. Han har inte gjort annat är skrikigt och gormat en massa...


Jag blir så irriterad på datorn ibland.. Jag tänkte att jag skulle fixa med en ny layout till bloggen och skulle fixa lite bilder till den, men det ville tydligen inte datorn för inget av alla de program jag har ville göra det som jag ville... Finns det någon av er som läser som är bra på att fixa med bilder?? Och som vill hjälpa mig..??

Jag trodde att lillen äntligen var kvitt sin krupp för denna gång men ack så fel jag hade. Igår när det var dags att sova började han att hosta denna hemska hosta igen... Jag tycker så oerhört synd om honom, men jag vet samtidigt att jag inte kan göra något åt det och det gör otroligt ont i mig...

Nej nu får jag väl gå och se till K och se till att han lugnar ner sig...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar