fredag 26 mars 2010

Vår...??

Vågar man hoppas på att våren äntligen är på väg??
Det kändes i alla fall så igår. Vi var ute och lekte ett bra tag. K var då iförd sin härliga skinn-jacka och gympaskor samt en tunn mössa... Jag tror faktiskt att han får gå så till dagis idag med. Ska de vara ute kan de ju alltid använda hans regnbyxor som överdrags-byxor om de anser att det behövs...

Åter till gårdagen...

Det var så härligt att bara sitta där i solen och njuta medan min lilla älskling sprang runt och lekte med sin moster. Han lekte i sand-lådan, sparkade boll och kastade frisbee.. Med anda ord fick han verkligen utlopp för all sin energi...

Idag ska jag på möte och sedan ska jag lämna våra hyr-filmer innan jag ska hämta K på dagis. Ikväll hoppas jag att jag får träffa lillasyster och busa lite i parken... Det hade varit härligt...

Nej nu ska jag dricka lite kaffe...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar