fredag 5 mars 2010

Nu är det fredag morgon och det känns som att jag ska somna sittandes. Jag har varit uppe 4 gånger i natt för att få K att somna om i sin säng... Men det ska gå.... Jag ger inte upp...

Idag ska jag försöka att få städat lite på Ks rum när han är på dagis...
Sedan ska vi åka in till stan och lämna filmer och köpa hostmedicin åt D...
Jag tänkte att jag skulle utföra ett lite experiment på K då. Jag tänkte att vi skulle åka utan vagn denna gång... Jag måste ju testa honom lite. Dessutom ska vi ju inte göra så mycket så det blir ju inte så farligt länge....



Ks nya kompis...




Igår trodde min son nog att han var en hund och tömde två tallrikar med sallad på detta sättet.. Nja allt åts inte så men en del av det... Men han hade kul i alla fall...



De är ju bara för söta tillsammans...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar