onsdag 17 mars 2010

Ny design

Jag kände att jag behövde göra vid bloggen lite.. Så här blev det.. Vad tycker ni??
Jag skulle dock fortfarande ha en nya header men jag har inga program som klarar av att gör det just nu.. Men om någon av er som läser (om det nu är någon som gör det)kan göra sådana och vill hjälpa mig så säg till...

Jag har också funderat på vilka det är som faktiskt läser min blogg. Kan ni inte skriva en kommentar och säga vem ni är...?? Det hade varit kul att veta...

För övrigt så har min underbara sons mage börjat att strula igen.. Det började i måndags när han av misstag fick i sig en liten mängd ost. Vi satt på barbacka och fikade och han ville smaka skinkan i min sallad. Och när han hade ätit upp biten frågade han mig om jag visste vad där var mer på biten han fick.. Han sa att där var ost. Det hade jag inte upptäckt innan jag gav honom biten. Jag tyckte att jag kollade men missade tydligen det... Sedan blev det pottan 4 gången den dagen.. Han var även dålig igår och idag får han helt plötsligt inte ut något alls... Näsan inget i alla fall... Han bara fiser så det hörs vart man än befinner sig i lägenheten. Plus att han gnäller över att han har ont i magen stup i kvarten...
Så om det inte blir bättre är det bara att ta fram medicinen igen.. Jag vet att han hatar den men jag har inte så mycket val...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar