onsdag 17 mars 2010

Plaska vattenpölar

Nu ska jag och K snart gå ut och hoppa i vattenpölar. Han ska hoppa och jag ska fotografera honom... Jag måste ju se om hans nya regnkläder håller måttet. Det sjuka är att de regnkläderna han har haft fram till nu är stl. 74 och han kan fortfarande ha dem även om det inte är så länge till. Men byxorna får han ha ett tag till tror jag då byxorna till det nya är grymt stora på honom... Men det löser sig... Jag ska kanske tillägga att han har haft de gamla i ca 1 1/2 år nu. Snacka om valuta för pengarna... Jag upptäckte även härom dagen att en av hans tjocka tröjor har han haft i snart 2 år och den passar fortfarande. Snacka om att min lilla kille växer sakta... Men han är perfekt precis som han är...

Nej nu ska jag klä på K så vi kan gå ut. Men jag lägger upp bilder ikväll...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar