fredag 26 mars 2010

Nu har jag precis beställt en ny vår-jacka. Det blev en jeans-jacka. Det blev även en till K som han kan ha på dagis...
Det ska blir skönt att ha en tunnare jacka. Det börjar ju bli lite för varmt för vinter-jackan nu. Och tur är väl det eller vad säger ni??

Om 1 timme ska jag och K ta bussen till stan och träffa min lillasyster och syster-dotter. Vi ska ner till parken och låta barnen springa av sig lite... Det kommer att bli riktigt härlig. Speciellt i detta väder. På tal om väder så tror jag att både min dator och min termometer har fått fnatt. De har visat 17 respektive 18 grader. Visst har det varit varmt och skönt i dag men har det verkligen varit så varmt?? Jag är faktiskt tveksam...

När jag hade hämtat K på dagis idag så gick vi på en lång promenad till ÖB. Jag skulle köpa blomjord så jag kunde plantera min nya blomma samt plantera lite frön. Så nu är det bara att vänta och se om det blir något av det...

Jag ska även försöka att hitta lite mer blommor att plantera under helgen.. Vi får se vad jag hittar...

Nej nu ska jag ta och tina lite pizza-bullar som jag ska ha med till parken. Men vi hörs senare!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar