torsdag 18 mars 2010

Käftsmäll...

.. det var precis vad jag fick idag...
Jag vägde mig och fick veta mitt BMI. Vikten var ingen fara, den låg på 54,7 kg. Men mitt BMI var det värre med... Det låg på 24,4. De säger att har man över 25 så räknas det som övervikt... Idealet är 22... Så nu har jag lite att göra. Men det ska nog ordna sig. Jag har ju redan börjat så smått...
Jag har tex inte druckit cola på över 2 veckor... Inget godis heller. Och ska jag vara ärlig så saknar jag inte det...
Men detta skulle kunna förklara att jag inte kommer i mina kläder.... Men det ska jag göra igen!!! Jag ska i mina jeans i stl:27 igen.. Just nu har jag 29-30 beroende på modell.... Men jag har ju ett mål så det ska nog gå bra.
Ska jag vara ärlig så ser jag fram emot att komma igång och röra på mig...

Så om någon vill göra mig sällskap så bara säg till!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar