måndag 8 mars 2010

Turbokärlek...

Jag läste i Aftonbladets bilaga igår om något som de kallade för turbokärlek.. Det var när man gick från att träffa sin partner till att ha barn och ev vara gifta på en kort tid...
Jag kan inte annat än säga att jag känner igen mig i det. Jag lärde känna D i oktober 05. I 25 november 05 träffades vi och med en gång var det vi. I januari 06 flyttade jag upp till honom i Trollhättan, 31 mars förlovade vi oss, i Juni 06 fick jag ett + på stickan, 25 november 06 hade vi varit ett par i 1 år och 20 Januari 07 föddes vår underbara son K...

Är det fler än jag som har haft det så??

Jag kan hålla med om vad en av tjejerna i artikeln sa. Hon sa nåt i stil med att det finns ingen perfekt tid för att få barn... Jag måste säga att jag tycker att det stämmer men det betyder inte att det är något negativt när man ser ett + på stickan...

1 kommentar:

  1. Det var nääästan likadant med mig och marcus, vi lärde iofs känna varandra redan 2004, men bara som vänner och absolut ingentng mer. Sen blev vi blixtförälskade våren 07 och hösten 07 blev jag gravid, och lite drygt ett halvår senare bodde vi ihop också :)

    SvaraRadera