onsdag 10 mars 2010

Idag är det onsdag... Jag har hunnit få i mig mitt morgon kaffe och nu väntar jag på att klockan ska bli kart över 11 så jag kan gå och hämta K på dagis...
Sedan ska vi åka in till stan och köpa en korv och sedan ska vi gå till BR och där ska K få välja en leksak...
Jag märkte nämligen att hans spar-burk var full idag.. Så jag har öppnat den och räknat hur mycket där var... Där låg 224,5 kr. Så jag ska sätta in det på kontot och sedan går vi till BR och köper en ny leksak för pengarna... Visst jag kommer nog att lägga till lite så han har 300 kr jämt men i alla fall...

Igår kom Ks nya film hem i posten.. Jag hade beställt hemma denna härliga film till honom..




Igår var jag och K hemma hos hans bästa vän Quentin och lekte. Gud vad de har roligt tillsammans. De lekte och spelade Wii. Jag är sjukt imponerad av det faktum att de klarar av det så pass bra. Men det spelade ju ingen roll om de vann eller förlorade de var glada oavsett.
Fast jag ska erkänna att jag också tyckte att det var grymt roligt. Jag längtar efter att ha ett eget...

Nej nu ska jag titta runt lite på annat men jag hör av mig under dagen med lite bilder från gårdagen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar