söndag 14 mars 2010

Jaha då var det söndag idag.. Vad ska man hitta på idag då?? Jag har ingen aning...
Jag skulle vilja träffa min lillasyster men så blir det nog inte. Men förhoppningsvis kan jag få träffa henne på fredag nästa vecka när barnbidraget kommer... Då ska jag försöka att få med henne på en fika... Jag har en känsla av att vi har en hel del att prata om... Eller snarare jag vet att vi har en hel del att prata om...

Jag bakade pizzabullar går. Det tog ganska lång tid men det var helt klart värt det.. Jag höll på i över 2 timmar då jag gjorde 1 plåt till K och 3 vanliga... Men som sagt de var grymt goda och nu har jag nästan hela frysen full... Men nu är det bara att ta ut så många som jag eller K vill ha och värma dem i micron... Praktiskt och snabbt. Perfekt när jag har hämtat K på dagis... Eller till en picknick... Så nu mera ska jag göra pizzabullar varje månad så jag alltid har i frysen...



Är det någon som vill ha receptet så bara säg till så ordnar jag det...

Nej nu känner jag att magen börjar ropa efter lite frukost...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar