söndag 21 mars 2010

Jag var nyligen och la min lilla kille... Det är nog max 15 min sedan och det är redan tyst... Jag är djupt chockad... Kan det vara så att han faktiskt har somnat själv? I så fall vet jag en kille som kommer att ha en bra dag imon... :)

Imon ska K vara på syn kontroll. Jag är lite smått nervös för vad hon ska säga... K har nämligen klagat en hel del på ljuset när han får solen i ögonen. Med en gång går mina tankar till när jag var liten. Det var nämligen precis så det började för mig. Det och att jag inte såg nåt i mörker... Jag vet att ögonläkaren anser att han inte kan ha ärvt den sjukdomen jag har men jag vet att det finns en möjlighet så vi får väl se vad hon säger...

Nej nu ska jag ta och hämta mitt choklad och sätta mig i soffan och mysa med D och njuta av lugnet...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar