måndag 15 mars 2010

Timmy Lamm

Jag sitter här och letar efter saker med det underbara lilla lammet Timmy till K. Han är helt frälst i honom. Timmy är ett barnprogram som går på barnkanalen och varje gång det kommer blir K helt överlycklig.. Jag har lyckats att hitta små figurer från serien som han har fått. Dessa leker han med varje dag. Jag har även hittat ett mjukisdjur som jag funderar på att köpa till honom på onsdag när vi ska till stan... Visst det kostar nästan 400 kr men vad gör man inte för sina barn..?? Jag kan avstå någonting för att ge min son något hade gjort honom riktigt lycklig... Det är helt klart värt det när man ser lyckan i hans ögon...

1 kommentar:

  1. Våran son är oxå helt förtjust i Timmy,så vart har du hittat dessa leksaker och mjukis Timmy?
    Tack!

    SvaraRadera