måndag 15 mars 2010

Så då var man hemma igen. Har även hunnit att inta dagen middag. Det blev pommes, kött, sås och lite grönsaker..

Jag har även hunnit sitta lite på familjeliv och kolla i fall det finns några som planerar att ses och om man kanske kan få följa med....

Resten av kvällen ska spenderas i soffan med en tallrik glass. I alla fall till familjen annorlunda..

Jag känner mig lite smått deppig så här på kvällen. Det kan ju bero på att K inte hade någon att leka med idag. Visst där var andra barn men ingen som ville leka med honom. Där var några som nog var ca 1-2 år äldre men han fick inte vara med. Sedan var där en liten kille som verkade gilla K men hans mamma bara lyfte bort honom hela tiden. Eller så satt hon och försökte att locka bort honom...

Sånt får mig att undra om de tycker att det är något fel på min son?? Jag vet ju att han aldrig skulle göra en fluga för nära mot någon som är mindre. Min son slåss inte, han bits inte och han skriker inte på andra barn om inte de är elaka mot honom...
Han är inte speciellt vild heller förutom när han är med Quentin, men de sporrar ju varandra...

Nej detta känns inte bra alls om jag ska vara ärlig...

Nej nu ska jag sätta mig i soffan och krama om min underbara kille...

2 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  2. Kimi är en underbar kille, skit i dom andra föräldrarna. Det är inge fel på honom.
    Älskar dig syster

    SvaraRadera